Igår hittade vi äntligen bilen vi har letat efter. Jag har alltid varit förtjust i xc 70 och då framförallt ocean race modellen. Men när vi hittade denna svarta kändes den bara så bra, så jag hoppas denna känsla håller i sig. Nu har vi ju tagit steget och lagt ut ca 10 gånger mer än vad vi brukar köpa våra bilar för.. Så ska bli spännande att se om den kommer hålla bättre för det. Nu slipper vi i alla fall vissas kommentarer om våra "skruttbilar". Egentligen bryr jag mig inte om vad andra tycker men vissa saker blir man spyfärdig på till slut. För bara för att en bil kostar 10 000kr så behöver den inte vara dålig eller farlig. Punkt! 

Idag invigde jag och Hanna bilen när vi drog iväg till Stocholm på äventyr. En väldigt lyckad dag och återigen tackar jag min lyckliga stjärna för alla fina vänner jag har i mitt liv! 💕



Kommentera

Publiceras ej